Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

donderdag 2 december 2010

Verrassing nr 25: Sanne Walle de Vries

Weer een avondje theater, lekker dichtbij huis, samen met Redmer.
Deze keer naar Sanne Walle de Vries, nog een paar bekende van school tegen gekomen.
Sorry Jacq, ik probeer echt redelijke verslagen te schrijven, maar dit wordt weer een korte.
Het was leuk en gezellig, heb af en toe ook echt wel moeten lachen maar.... eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen. Het was niet helemaal mijn ding, kan gebeuren.
Na het klussen staat deze toch wel bij de minst leuke.
Maar niet getreurd, ik heb er nog 15 te gaan;) en de volgende is 4 december, we wachten weer af.

1 opmerking:

  1. Dit is zeker een kort verslag, maar ik moet zeggen dat zij ook niet bovenaan mijn lijstje staat van caberatiere's.Ach ja, van de 40 verrassingen 2 mindere dan mag je nog helemaal niet klagen. Ben benieuwd wat de volgende is.

    BeantwoordenVerwijderen