Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

dinsdag 9 november 2010

Verrassing nr 20: Hormonologen

Zo, begon ik 21 juni met "De kop is eraf" nu zit ik alweer op de helft en heb ik mijn 20ste verrassing in ontvangst mogen nemen.
En dat was me er wel weer èèn moet ik zeggen, ik wist natuurlijk weer van niks en Redmer had weer de grootste lol met geheimzinnig doen en nietszeggende hints geven (de kwal). Echt waar ik kan hem bijna uit tekenen met "die grijns" op zijn gezicht en geloof me dat is knap, want ik kan helemaal niet tekenen.
Maar okè het enige dat ik wist was dat "ze" me om 16.45u op kwamen halen en op mijn speculeren wie "ze" dan waren werd alleen maar weer gegrijnsd.
Maar uiteindelijk kwamen "ze" en was mijn speculatie in ieder geval een keer goed geweest.
Erica, Luus en Jet waren zo lief om mij "in opdracht van" mee op pad te nemen.
De autorit eindigde in de stad bij de parkeerplaats van het Doelenplein, eerst een restaurantje uitgezocht om een hapje te gaan eten, dit is het steakhouse tegenover de Doelen geworden (weet even niet meer hoe die heet).
Maar hij is aan te raden, we hebben lekker gegeten.
Daarna een kort wandelingetje door de stad om te eindigen bij het oude Luxor.
Daar aangekomen zag ik op tafel een papieren waaiër liggen met daarop de tekst HORMONOLOGEN een voorstelling over de overgang, nou vraag ik je, ik ben pas 40.
Ik zei vroeg nog aan die meiden hoe Redmer ze zo gek had gekregen dat ze mee gingen, maar wat bleek, ook zij hadden pas de avond ervoor te horen gekregen waar ze naar toe gingen hahahaha. (als ze dat hadden geweten). Redmer maak je borst maar nat, onze wraak zal zoet zijn;)
De gemiddelde leeftijd was 45+ we zagen er dus erg goed uit voor onze leeftijd;) en er liepen èèn, misschien twee handjes vol aan mannen, de stakkers.
De show was wel erg leuk we hebben enorm gelachen, we weten nu alles van incontinentie, hevige bloedingen, nachtzweten, opvliegers, glijmiddelen, maandverbanden, tenalady's, sex op leeftijd, meegaan met de golf en de pruimenpit (of wat voor pit je dan ook wilt gebruiken).
En de moraal van het verhaal was: Neem een HOND, die leidt je aan een lijntje de wereld rond.
Meiden nogmaals bedankt voor dit offer en schat zorg voor ogen in je achterhoofd;) Tot donderdag 11-11 dan is mijn volgende verrassing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten