Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

vrijdag 12 november 2010

Verrassing nr 21: Ick Hans Liberg

Vandaag weer een verrassing het enige dat ik wist is dat ik met manlief samen ergens naartoe zou gaan.
Hij zei ook dat ik eens had gezegd dat ik "daar" nog weleens naartoe zou willen, nou roep ik zoveel dus ik wist het echt niet meer.
Bij thuiskomst gaf hij mij de enveloppe en wat bleek, we gingen naar Hans Liberg in de Stoep, nou dat leek me wel wat.
We hebben dan ook volop genoten, alleen na de pauze hadden we even een generatiekloof, maar die was gelukkig snel weer verdwenen.
Wat die man allemaal niet kan op een piano, electrische gitaar, trom en noem maar op, fantastisch gewoon, we hebben erg gelachen.
Op de achterkant van de flyer stonden nog een aantal wist u datjes over Hans Liberg, hier zijn er een paar.
Wist u dat; Hans Liberg meer dan twintig muziekinstrumenten bespeelt,
Hij 5 boeken tegelijk kan lezen, Hij zijn shows ook in het Engels, Duits en Frans speelt, Hij de èèn van de meest bezochte cabaretiers in theaterland is.
Waarschijnlijk niet en wij wisten het ook niet, maar wat we wel weten is dat we weer een heerlijk avondje achter de rug hebben.
Tot zaterdag de 20ste dan is de volgende verrassing en zo hebben we ons laten vertellen, dat is een Superverrassing voor het hele gezin. We wachten het weer af, tot dan. Doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten