Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

donderdag 27 januari 2011

Verrassing nr 30: Schudden - Noorderzon

Weer een verrassing in het theater en deze keer is Mirjam mee gegaan. Lekker ritje in de JUKE naar het Oude Luxor. We gaan een avondje SCHUDDEN!
En wat dat dan mag wezen, we hebben geen idee.
Nou we hebben zeker zitten schudden van het lachen, wat dat betreft dekt de naam van het cabaret duo de volledige lading.
Nu denk je waarschijnlijk weer, nog nooit van gehoord. Maar als je het filmpje gaat kijken gaat er waarschijnlijk wel een lampje branden.
Hoe dan ook we hebben zitten gieren, wat je al niert met koffers kan doen. De hele avond door werd er weer een ander decor gebouwd met koffers, je kan het zo gek niet verzinnen of ze konden het bouwen.
ik ga hier verder niet over vertellen want a- moet je het zelf gaan zien en b- als je het vertelt is het lang zo leuk niet.

Eerst het filmpje voor het ohja moment, daarna een fragment van Noorderzon.



Mijn volgende verrassing is donderdag 3 februari, tot dan.

1 opmerking:

  1. Ik vond het ook schudden en dat ik dan nog nooit van die gasten gehoord heb terwijl ze al sinds 1995 bezig zijn begrijp ik na wat speurwerk. Als het goed is komen ze 19 februari op TV ned.3.
    Even in de gaten houden.
    Bedankt dat ik mee mocht delen in je verrassing, het was geweldig lachen.

    BeantwoordenVerwijderen