Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

donderdag 17 februari 2011

Verrassing nr 32: Lenette van Dongen - Hoogseizoen

Vandaag weer een heerlijk verrassing gehad, gezelig weer met z'n tweetjes naar het theater.
Deze keer was het een voorstelling van Lenette van Dongen en hij was weer Super Goed!!
Wat kan je toch enorm lachen met die vrouw, echt geweldig.
Ze begon met een liedje en toen hadden we allebei zo iets van; oh nee hè het zal toch niet weer. De vorige keer dat wij nl bij een show van Lenette waren zong ze heel veel liedjes en wij vinden dat persoonlijk nou eenmaal wat minder (ze kan goed zingen hoor).
Maar deze keer was haar show gewoon weer als vanouds, heel herkenbaar, goede interactie met het publiek (Luus jij moet nog, Tip: blijf laag anders ben je echt de pineut;) af en toe afgewisseld met een lied, perfect.
Ik was blij dat ik zakdoekjes bij me had, want ik heb me echt de tranen gelachen.
Kortom weer een heerlijk avondje en we hebben maar in het midden gelaten voor wie zijn verjaardag deze verrassing nou was;)
De volgende verrassing is op zaterdag 12 maart, we gaan tussendoor eerst lekker een week op wintersport.
Tot dan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten