Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

zondag 13 maart 2011

Verrassing nr 33: Rootsriders

Het was Super..Super..Super...Super Gaaf!!!
Ik zal bij het begin beginnen (is meestal wel het handigst).
Rond 17.15u vertrokken we richting Rozenburg, dus Redmer had hierover niet gelogen. Alleen richting Rozenburg stopte bij de afslag Hoogvliet/Gadering;)
We gingen eerst nog even Ron en Chèrie ophalen, die gingen gezellig mee!
We zijn eerst uit eten geweest bij de "Magneet" die had ik goed geraden, alleen had ik de verkeerde lokatie in gedachten (dit kwam door het rookgordijn Rozenburg).
Na het eten gingen we onderweg naar Spijkenisse naar Theater De Stoep, in de auto kreeg in mijn enveloppe die ik mocht openmaken.
Ron en Chèrie wisten ook niet waar we naar toe gingen, dus die heb ik nog even in spanning gelaten.
Als het jezelf betreft is het best wel frusterend als je niet weet waar je naar toe gaat, maar als je dat even bij iemand anders kan doen is dat echt leuk.
Ik heb ze nog wel een hint gegeven door een stukje te zingen, er ging toen al wel een lampje branden maar zeker weten deden ze het nog niet. Op de parkeerplaats van De Stoep heb ik ze uit hun lijden verlost en gezegd waar we naar toe gingen, We zijn toen huppelend naar binnen gegaan.
En waar gingen we dan naartoe???? Naar de Rootsriders met A Tribute 2 BOB MARLEY!!!!  http://www.youtube.com/user/rootsriders#p/a/u/2/TzSvEoSLNHs
En dat was echt waaaaanzinnig!!, Jammer dat het in de stoep was, dan heb je zo weinig dansruimte tussen de stoelen;)
Want probeer maar eens te blijven zitten, dat is dan ook niet gelukt, we hebben het niet eens geprobeerd.
Die gasten zijn goed, echt genieten. De band was super en de zanger had zomaar familie van Bob kunnen zijn, dezelfde looks.
Kortom weer echt een super verrassing (ja sorry ik blijf in herhaling vallen) zeer zeker de moeite waard om te gaan zien.
Mijn volgende verrassing is woensdag 16 Maart en tot die tijd blijf ik heerlijk van deze verrassing nagenieten!!

1 opmerking: