Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

donderdag 17 maart 2011

Verrassing nr 34: Dames Voor na Vieren

Het was weer verrassingstijd, die lopen trouwens wel op hun eindje (beetje jammer). Ik heb er nog 6 te gaan en ik ben echt niet aan het aftellen. Bij aftellen staat er meestal iets leuks te wachten, maar bij mij stopt er dan iets en dat vind ik enorm jammer, want tot nu toe geniet ik van iedere verrassing.
Zo ook deze verrassing, ik had van deze dames nog nooit gehoord, maar ook dat gebeurt de laatste tijd wel vaker. En ik moet zeggen, we hebben samen weer heerlijk zitten genieten van deze theatervoorstelling.
Ik zal het promofilmpje plaatsen dan kunnen jullie het zelf zien.
http://www.youtube.com/watch?v=NcnIzHIJDJA
Wij hebben er heerlijk om zitten lachen, kortom weer een geslaagde verrassing. Mijn volgende verrassing is zaterdag 2 april.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten