Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

zaterdag 23 april 2011

Verrassing nr 36: Jorrit Rogaar

Vandaag staat weer in het teken van een verrassing, het wordt een avondje theater en voor die tijd gaan we eerst gezellig samen uit eten.We hebben heerlijk bij Diggels op het terras gezeten om daarna naar Theater Zuidplein te rijden voor een voorstelling van Jorrit Rogaar, winnaar van het cabaretten festival 2008.
Verder zei het mij helemaal niets, dus maar weer afwachten.
We zaten in de kleine zaal, lekker knus dus en genoeg interactie met het publiek. Of iedereen daar nou zo blij mee is, ik betwijfel het!!
Jorrit was wel leuk, we hebben een gezellige avond gehad, maar geen pijn in de kaken of buik van het lachen.
Bij het naar huis gaan hadden we nog wel een "blonde actie" (deze was bijna leuker dan de hele avond).
Wat was er nou aan de hand; de auto ging niet open, ik heb de sleutel niet nodig om de auto te openen. Als ik in de buurt ben kan ik de deur normaal gesproken gewoon openen alleen gebeurde er nu niets. Nu is dat al een keer eerder gebeurd, dus geen paniek.
Ik de sleutel in mijn tas gezocht en handmatig geprobeerd de auto open te krijgen..Niets. Dan maar het sleuteltje uit de afstandbediening halen zodat je daar de deur mee open kan maken. Redmer had ondertussen het stukje handvat verwijderd waardoor het sleutelgat zichtbaar wordt en ik ondertussen maar proberen of de afstandbediening het toch niet deed, batterijtje eruit en opnieuw erin..helaas.
Redmer was ondertussen al met de sleutel in het slot bezig, maar ook hier geen succes, het slot draaide door. Manlief vroeg nog; is dit onze auto wel??? JA TUURLIJK Duh... Alleen ze hebben wel met de spiegels zitten klooien, kijk dan die staan naar binnen geklapt, dat doe ik nooit.
Toch maar even naar de voorkant van de auto gelopen en wat bleek.....Inderdaad, onze auto stond een pad achter deze auto hahahaha
Na alles netjes te hebben achtergelaten zijn we in onze auto gestapt en naar huis gereden, deze keer moest ik wel enorm lachen, al zag manlief er toch minder de humor van in.
Mijn volgende verrassing is vrijdag 29 april, tot dan.

2 opmerkingen: