Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

vrijdag 29 april 2011

Verrassing nr 37: Thor

Vandaag stond er weer een verrassing gepland en deze keer is er gekozen voor een avondje bioscoop. In overleg met mij is er gekozen voor de film Thor en ik heb weer een heerlijke avond gehad.
Nu zijn er mensen die graag een lang verslag willen, maar hier kan ik toch echt niet meer van maken.
Mijn volgende en èèn na laatste verrassing is zaterdag 14 mei en ja het is de èèn na laatse.
Qua telling klopt dat niet, maar ik heb èèn keer een verrassing laten schieten omdat ik toen iets met mijn vriendin gepland had:(
Tja Shit Happens.

2 opmerkingen:

  1. nou zeg, je kan toch heel uitgebreid vertellen hoe de film gaat?? ;-P. Jammer hoor dat je jaar met verrassingen alweer bijna voorbij is....dat houdt in dat je bijna alweer 36 jaar wordt.(vergedrukt,onderstreept en grote letters)Maar schat, 14 mei is op een zaterdag. (Dan komen wij weer naar huis)

    Dikke kus van ons uit de verre landen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks, ik heb de dag even aangepast;)

    BeantwoordenVerwijderen