Mijn Chippendales

Mijn Chippendales

zaterdag 4 juni 2011

Verrassing nr 40: Leon van der Zanden

Ja hoor, het is zover. Mijn laatste verrassing is een feit, wat gaat zo'n jaar dan snel.
Nadat ik de allerlaatste enveloppe open heb gemaakt wist ik dat mijn laatste verrassing weer een avondje theater was.
Gezellig met z'n vieren zei ik de kaartjes tellende, wie gaan er nog meer mee??
Nu was manlief verrast, 4 kaartjes?? We gaan met zijn tweeën. Nou sorry schat, ik tel toch echt 4 kaartjes. Oh zegt ie, dat was ik vergeten, dan moet je nog maar even regelen wie er nog meer mee gaan.
Ja tuurlijk, jij altijd met je rot geintjes, wie gaan er nou nog meer mee?? Niemand dus, hij was het echt vergeten en ik ben dus gaan rondbellen;)
Sandra en Marco hadden gelukkig nog een gaatje in hun agenda en zo kwam het dat we 's avonds gezellig met zijn vieren naar Leon van der Zanden in het Zuidplein Theater zijn geweest.
Wederom een voor ons onbekende cabaretier, maar oh wat hebben we gelachen. Hij is echt Super, betrekt het publiek erbij, kan echt bijzonder goed dingen uitbeelden (en dan bedoel ik echt heel goed) en zit met sommige opmerkingen op het randje.
Hier een link naar een fragment uit een ouder show!
http://www.youtube.com/watch?v=SqAG9AUa4Ks&feature=related
Kortom we hebben ook deze laatste verrassing weer genoten.

En dat was het dan, het is klaar, ik heb al mijn verrassingen gehad.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik op èèn misschien twee verrassingen na van allemaal heb genoten. Van de èèn wat meer dan van de ander, maar stuk voor stuk waren ze leuk, bijzonder, spannend en grensverleggend!!

Schat ik wil je heel erg bedanken voor dit zeer speciale, creatieve en onvergetelijke cadeau.
Ik zal er nog vaak aan terug denken en het ook zeker gaan missen, dus misschien moeten we maar afspreken dat we elkaar iedere maand op een verrassing trakteren (is nog niet zo'n gek idee).

Nogmaals; Schat Bedankt XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten